Hledáme nástroj kde získáme data od klienta co potřebujeme. Napadl nás že by jsme využili nějaké dotazníky.
Máme potíž s tím že nedokážeme nebo to přehlížíme - vytvořit záznam dotazníku který uživatel bude moci klidně několik dní editovat a pak dá odeslat - tím se záznam uzamkne.
Musí to umět:
zaznačit že tento dotazník patří tomuto klientovy
klient nemůže vytvořit další záznamy
může to jen jednou odeslat
následně mi můžeme editovat
Proč - máme ke smlouvě dokládat dotazníky co by měl vyplnit klient - ale když jim pošleme editovatelné PDF = katastrofa (nevyplněné špatně vyplněné atd)
Naše představa - my pošleme klientovy formulář který bude hlídat vyplněnost polí + bude interaktivní (když vybere nějakou možnost rozbalí se další otázky ú atd,
Klient to vyplní a odešle = získáme z toho datovou větu = vytvoříme PDF atd
V případě potřeby max editujeme a opravíme nějaké hodnoty
Znáte nějaký nástroj co to zvládne - hlavně jednoznačnost formuláře že klient nemůže vytvářet jeden za druhým.
Ahoj Jirko,
je spousta řešení, které tohle umí – typicky formulářové nástroje jako Tally.so (využíváme dlouho, je fajn). Je možné nastavit ho tak, aby měl uživatel odkaz, kde může doplňovat informace postupně. Pokud bude ve formuláři pole jako např. e-mail nebo nějaký identifikátor, je možné kontrolovat unikátnost záznamu. Umí i podmíněnou logiku (“interaktivní”). Editace přímo v Tally forms není možná, ale je možné data uložit do Airtablu nebo třeba Google Sheets.
Editace po odeslání formuláře je trochu komplikovanější. Konkrétní zkušenost mám se službou Fillout (https://www.fillout.com/), ta je asi nejjednodušší – je to nadstavba na Airtablem.
Existují další podobné nadstavby, komplexnější MiniExtensions (https://miniextensions.com/) a pak i Softr.io (ten umí i další "úložiště dat mimo Airtable). Dlouho máme v hledáčku Ply.io. Testoval jsem na pár příkladech a je to superzajímavé. Ale zase složitější na nastavení.
Teď odbočka stranou – abych dokázal dobře poradit, potřeboval bych pochopit víc než jen potřebné funkce, ale i proces. Ideální stav je, když člověk buď nemusí přidávat nové nástroje nebo je to alespoň nový nástroj pro řešení více problémů.