Při zakládání Glide organizace je potřeba využívat jiný než vlastní e-mail

Ahoj, píšu primárně pro @jankolr, ale asi se to může hodit i ostatním. Pokud založím Glide účet a spojím ho s Airtablem, propojí se můj Glide účet s API klíčem Airtablu.

V jednom z případů jsem ho musel měnit a tak jsem přišel na to, že i v dalších aplikacích nebo i organizacích je teď aktivní jen ten nový API klíč. Znamená to, že pokud chci vytvářet další appku, nemůžu si sáhnout do jiných airtable bází.

Na pozadí to pořád pracuje – tzn. někde musí být propojení Glide aplikace a airtable API klíče, ale evidentně to umí změnit jen support. Budu se jich na to ptát, nicméně mi z toho vychází, že dobrá praxe v zakládání nových účtů bude tahle:

  1. Vytvořím si nový e-mail – často to řeším třeba tekto honza+jmenoprojektu@honzapav.com.
  2. Na tento účet nasdílím potřebnou Airtable bázi a nastavím integraci.
  3. Pak teprve pozvu svůj hlavní pčet, ze kterého všechno spravuju.

Dám pak vědět, jakmile se dozvím víc.

1 Like

Přidám další limitaci nativní integrace mezi Airtable a Glide.

Ne vždy funguje správně synchronizace typového pole Duration. Řešil jsem to i s Glide podporou a bohužel mi nedokázali poradit - resp. mi napsali, že je problém s hodnotou, kterou jim posílá Airtable :slight_smile:
Odkaz na popis problému na Glide Community je tady:

1 Like